AROBS Transilvania Software

Sisteme de navigatie pentru toate gusturile si portofelele

Politica AROBS de distributie a sistemelor de navigatie este axata in principal pe colaborarea cu segmentul retail. Cei interesati pot gasi produsele noastre in lanturile de Electronice si Electrocasnice: Altex, Domo, Flanco,  Media Galaxy, TehnoMarket, in supermarketurile Metro, Real, Selgros, in hipermarket-urile Auchan, Carrefour, Cora,  la dealerii GSM: Euro GSM, Germanos, Orange dar si la magazinele online Cel.ro, eMag, PC Garage, PC Fun sau alti parteneri locali. Orientati catre partenerii nostri, am dezvoltat o retea eficienta de distribuitori bazata pe dinamism, profesionalism, stabilitate si seriozitate.

Marcile aflate in portofoliul AROBS sunt valoroase, recunoscute pe piata europeana de sisteme de navigatie GPS, precum Mio si Becker

In aprilie 2008, AROBS a lansat pe piata romaneasca primul brand romanesc de sisteme de navigatie GPS, Smailo, dispozitive care permit navigatia de cea mai buna calitate datorita performantelor tehnice si a hartilor detaliate si actualizate.

Cautam distribuitori!

Ne extindem constant reteaua de distribuitori si suntem deschisi companiilor care isi doresc dezvoltarea unui business sustinut si profitabil prin vanzarea de sisteme complete de navigatie GPS.

Colaborand cu noi veti obtine avantaje certe, cum ar fi:

  • Garantia unor preturi corecte, competitive, permisa de statutul nostru de distribuitor autorizat
  • Discounturi atractive
  • Termene de plata flexibile
  • Acoperire la nivel national
  • Materiale de prezentare si promovare
  • Servicii post-vanzare
  • Suport tehnic asigurat de specialistii AROBS
  • Centrul de service performant care este organizat ca si Call Center si poate fi contactat la tel. 0364.730.907 de luni pana vineri intre orele 9-18. Specialistii care-l deservesc dispun de o experienta de peste 5 ani in rezolvarea problemelor tehnice ale diverselor dispozitive mobile distribuite de noi. 

Departamentul de Service si Asistenta tehnica asigura/garanteaza:

  • Preluarea produselor defecte in garantie si post-garantie
  • Mentinerea legaturii cu reprezentantele producatorilor
  • Oferirea de suport tehnic si consultanta prin telefon si email
  • Echipa de specialisti cu experienta aflata in Cluj-Napoca
  • Depozit propriu si centru de service dotat cu echipamente profesionale
  • Timp de raspuns: 48h