AROBS Transilvania Software

Proiectul de Optimizare si Promovare a Site-ului Cabriohotel.ro

Clientul:

Cabrio Hotel este o unitate de cazare ce ofera 18 apartamente cu una si doua camere, cu suprafete cuprinse intre 40 si 70 mp. Spre deosebire de hotelurile traditionale, Cabrio se adreseaza celor ce doresc sa gaseasca tot comfortul de acasa cand calatoresc in Cluj-Napoca.  In acest scop, toate apartamentele sale includ bucatarie complet utilata, LCD, cablu TV, internet wireless. 

 

Problema:

Site-ul de prezentare a ofertei hotelului a fost implementat fara a se avea in vedere promovare sa in mediul online. Initial se crezuse ca retelele de cunostinte ale proprietarilor vor fi suficiente pentru a asigura un grad de ocupare al unitatii de peste 80%. Realitatea s-a dovedit mult sub asteptari, la aproximativ 1 an de la lansare media gradului de ocupare fiind de sub 50%. Site-ul nu se regasea in prima suta de pagini pentru termenii de cautare folositi in mod curent de clientii sai potentiali, fiind imposibil de gasit pe Web. 

 

Solutia:

Pentru remedierea acestui neajuns au fost contactati specialistii AROBS, care au recomandat rularea de campanii AdWords si email, publicarea de recomandari de catre clientii fideli pe diverse site-uri de informare pentru turisti si pe www.booking.com, inscrierea site-ului in directoare de profil si modificari in continutul si structura site-ului care sa-i imbunatateasca vizibilitatea in google. O prima masura a fost modificarea adresei Web a site-ului din www.cabriohotel.ro in http:www.regim-hotelier-cluj-cabrio.ro, in vederea crestei relevantei acestuia pentru termenul de cautare regim hotelier Cluj. Ulterior au fost desfasurate toate activitatile mentionate anterior, fara a se depasi un buget lunar de 300 EUR in primele 3 luni calendaristice si de 100 in urmatoarele 6.

 

Rezultate:

La aproximativ 3 luni de la lansarea proiectului, Google Page Rank-ul paginii principale a site-ului a crescut de la 1 la 3. Page Rankul e o masura a valorii site-ului pentru vizitatori, determinata de cei de la Google cu ajutorul unui algoritm matematic complex, care ia in considerare aproape 100 de factori.  Peste inca 5 luni, prima pagina a site-ului a ajuns sa ocupe unul din primele 10 locuri in google la cautarea termenului "regim hotelier cluj".  La data redactarii acestui studiu de caz ea ocupa pozitia a 6-a si se afla in crestere. Pentru alti termeni importanti, cum ar fi cazare Cluj sau hotel Cluj este rulata in continuare o campanie AdWords, fara a se depasi bugetul lunar de 150 RON. Se are in vedere optimizarea site-ului astfel incat sa patrunda in prima pagina Google si pentru acesti termeni. 

Gradul de ocupare al unitatii de cazare a cunoscut un salt spectaculos, in ultimele luni situandu-se in mod constant la 100%. Cererea este acum atat de mare incat se intampla frecvent ca solicitantii sa fie directionati catre alte hoteluri din Cluj.

Proiectele noastre
arobs.com - Marketing Online

Site-ul www.arobs.com este utilizat pentru promovarea online a serviciilor

Mai mult
Cabrio Hotel - Marketing Online

Cabrio Hotel este o unitate de cazare ce ofera 18 apartamente cu una si

Mai mult
Serviciile AROBS
Servicii de consultanta IT

Experienta de peste 15 ani in furnizarea de...

Mai mult
Software la comanda

Cu siguranta te-ai aflat cel putin o data...

Mai mult
Grafica moderna si rafinata

Designerii AROBS sunt implicati in lucrari dintre cele...

Mai mult